close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סימנים לכך שכדאי לבצע איתור נזילות

מערכת שורשיט תמוז, תשעז13/07/2017

מתי צריך לבדוק אם ישנן נזילות באמצעות מצלמה תרמית?

תגיות:
יש לכם סיבות טובות לחשוד שאולי, במקרה, יש נזילה בבית. כלומר, אתם עדיין לא רואים את העובש או את כתמי המים על הקיר. גם הריח עדיין נסבל. יחסית. אבל אין לכם ספק שמשהו קורה שם. חשבון המים הולך ותופח למרות שזמני הרחצה לא השתנו וגם לא הקצב שבו אתם שוטפים כלים או מפעילים מכונת כביסה. גם הזרם נעשה חלש ואין לכם הסבר רציונלי לכך. כל אחד מאלה עשוי לאותת לכם על הצורך בביצוע איתור נזילות מקצועי. למעשה, בתהליך מהסוג הזה אתם עשויים לגלות שנזילה אכן קיימת, ואם רק תאתרו את המיקום המדויק שלה תוכלו לטפל באופן מדויק. ליתר דיוק, האינסטלטור שלכם יוכל לטפל בה, והוא ממש לא ישאיר אחריו נזק.

איתור נזילות עם מצלמה תרמית
אם אתם חושדים בקיומה של נזילה בבית, אם חשבון המים מנופח או אם הריחות מאותתים לכם שמשהו משונה קורה כאן, איתור נזילות הוא בהחלט הפתרון המושלם. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא שוברים קירות לשווא או משלמים סכומים מופרכים לאינסטלטור בתקווה שיצליח לאתר את הנזילה עם מינימום נזקים, אתם ממש לא צריכים להתאמץ. איתור נזילות מקצועי מתבצע באמצעות מצלמה תרמית, שמציגה מידע באופן פשוט וברור להפליא. על גבי המסך הדיגיטלי תופיע תמונה ברורה של מערך הצנרת בבית, וגם סימון מדויק של הנקודה בה קיימת בעיה. המצלמה הזו מאפשרת לנו דיוק מרבי בכל הקשור לאיתור נזילות, ופתרונות טכנולוגיים נוספים יעזרו לזהות נזילות גם בשטחים חיצוניים (למשל בגינה) או במקומות ציבוריים ומפעלים. הכל כדי לחסוך זמן, כסף ואנרגיות.

כך עובדת מצלמה תרמית לצורך איתור נזילות
איתור נזילות ללא הרס מתאפשר, כאמור, בזכות המצלמה התרמית. השימוש במצלמה למעשה מאפשר לנו לזהות את מקור הרטיבות וגם את הכיוון שאליו היא מתפשטת עוד לפני שמופיעים סימנים חיצוניים בולטים, וגם לפני שנגרם נזק לדירה או לתכולתה. היא פועלת באמצעות קרני אינפרא אדומות שמאפשרות לנו לזהות את הטמפרטורה של המים. כך ניתן לזהות מוקדי לחות ורטיבות, לסרוק את מערך הצנרת ולפענח את הממצאים כדי לתכנן את הטיפול המהיר והמדויק ביותר. עם טכנולוגיה מתקדמת כל כך אפשר להבין למה איתור נזילות הפך לצעד ראשון, הרבה לפני הגעתו של האינסטלטור. הוא פותר את הדילמה הגדולה, חוסך כסף ומונע את הצורך להסב נזקים גדולים ויקרים לבית. כשאתם יודעים איפה הבעיה נמצאת, אתם יודעים בדיוק איך לטפל בה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה